lørdag 22. november 2014

hjelpppp....

kan noen hjelpe meg med hvorfor alt låser seg når jeg prøver å legge til bilder............


jeg får henta dem opp slik at de ligger i området for aktuelle bilder innenfor ikonet for bilder... det er når jeg trykker på et eller flere av bildene for å legge dem til i blogginnlegget at alt bare blir stående og spinne, ingen ting skjer derfra.... jeg må til og med jukse meg ut av bloggen for å få skrevet noe....


klarer ikke å skjønne hva det er jeg gjør galt evnt ikke gjør......

1 kommentar:

  1. Noe så ergerlig da!! Håper virkelig det ordner seg, for jeg liker innleggene dine. Det eneste tipset jeg kan komme med, er å restarte maskinen, for det kan være noe som har hengt seg opp. Du har sikkert allerede prøvd det, men det hjalp med meg en gang. Lykke til!

    SvarSlett