søndag 8. mai 2011

long time, no blogging........

Masse overtidsjobbing, et par Osloturer, mannen i huset bortreist  og på toppen av det så måtte PC-en en tur på "sykehus"..... den ville ingen ting. Ikke fungere, ikke gjøre som jeg ba den om ...... tilslutt ville den ikke starte engang.

Ikke har det blitt all verdens tid til håndarbeid heller...... bare noen småting. Denne lille gaveposen  sydde jeg til .......... nettopp Rasmus. Han blir konfirmert i dag 8. mai 11.  Sydde en etter samme lesten til Inger Marie. Hennes er i mer jente-aktige farger........ stoffer med litt rødt i og et par stoffer med blomster på. Jeg har brukt lapper som måler 6 x 6 cm. Stoffene er litt grove og jeg har brukt 5 forskjellige stoffer. Jeg la opp til 5 x 8 lapper . Så brukte jeg en lapp som tilsvarer 2 lapper for å brodere navnet og datoen på... Skal innrømme at jeg er ganske fornøyd med dem........  ( om denne forklaring er forståelig for andre enn meg selv, se det tviler jeg vel egentlig på)


Skal ned på syrommet og rydde litt i kveld tror jeg.

Sist uke da jeg var i Oslo, var jeg innom en spennende butikk.... Kathrines Quiltestue........ og der klarte jeg jo selvfølgelig ikke å gå fra uten å få med meg en velfylt pose med stoffer og mønstre og tråd og....... så derfor blir det vel å sette seg ned og bare nyte synet av nye stoffer og tenke på nye ideer  for hva vi kan bruke dem til....... jeg må bare en tur til Oslo i morgen først!

Hei hei til neste gang!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar