tirsdag 8. mars 2011

tirsdag.........

....er en fin dag for å legge til et nytt innlegg.....

Tanker om noe nytt å lage dukker stadig opp. Denne gangen handler det om et par toalettmapper og en klemmepung...... begge deler har jeg lagd før så de er ingen nye ideer eller mønstre eller noe sånt, rett og slett en ny pung og noen nye stoffer......
  Tror jeg har funnet målene og fasongen for toalettmappene som jeg syns er både praktiske å lage og de er effektive i forbruket av stoff også.... Dessuten blir størrelsen og fasongen også passe i bruk.

Jeg har fått utrolig mange tilbakemeldinger på navnelappene... Det er jo litt gøy å kunne flagge at det er jeg som har lagd tingene.

Gøy er det også at jeg kan lage designet selv, det gjør jo at de får et personlig preg. De første jeg lagde/bestilte var litt annerledes, og de hadde en annen farge også.
De får litt preg av hvilket humør jeg er i når jeg bestiller..... farger, skrift, tekst, rammer og symboler.... og de er slett ikke dyre heller.
Bestilte dem på minanamnband.se

Denne her er rett og slett rester, hele greia.... ja. bortsett fra selve klemma da selvfølgelig! Flott å få tømt resteboksen innimellom....Mønstret har jeg funnet her i bloggland. Jeg fant det hos Hanne på landet, men hun hadde også funnet det, hvis jeg ikke husker feil så er det hos Pink Penguin...

Ute blåser det opp til storm nå, enda en god grunn til å kunne være nede på rommet mitt enda noen timer.... bare det gir seg til helga, for da skal jeg ut og fly....Vinden kan da ikke holde på i 4 døgn vel............

Inntil da skal jeg forsøke å være litt kollega, mamma, kone og venn i en eller annen herlig miks. For ikke å snakke om sydame, strikkedame og hekledame........




1 kommentar: