torsdag 23. februar 2012

oppdateringer over hele fjæla....

vinterferietid og jeg hadde tatt meg fri i to dager for å kose meg hjemme..... og det har jeg vel forsåvidt gjort også det da ....

etter å ha vært med på et møte på jobben så begynte jeg på noe jeg har lovt meg selv..... nemlig å få butikken min i epla-konseptet på plass. Fjerna alle gamle produkter og bilder og beskrivelser, gått gjennom det som finnes hjemme og ta nye bilder for så å legge inn produktene... og endelig nå så tror jeg det skal være greitt.... så får vi bare håpe at det er mange som kan tenke seg noe av detjeg har lagt ut og at det fungerer som det skal.

I morgen blir det heller ikke sying på meg, da skal jeg en rask tur til Gjøvik av alle steder.... for å hente bil. Startet i morgen formiddag, kjøre nedover, hente bilen og kjøre hjem igjen..... jaddda jaddda ... på den måten går jo dagene da... hehehe.... bra jeg er glad i å kjøre bil på lange turer sier jeg bare... egg er kokt, finbrød er kjøpt og nå blir det å smøre matpakke. Henning Kvitnes er på plass i cdspilleren og jeg er straks klar....

så håper jeg virkelig det blir tid for meg selv i kjelleren på lørdag... kanskje det da blir produsert noe som jeg kan ta bilder av og vise fram.... vi får se....

Ha det fint så lenge!!!!!

1 kommentar:

  1. Det va da langt å kjøre for en ny bil! Ja, ja, skal ikkje kimse med sånt,husbondens nye kommer til uke, levert her i byen, men det holdt på å bli Bergens eller Stjørdal tur på meg(æ ville fly ned og kjøre opp), for der sku de selge akkurat maken! Men dengang ei, så ingen kjøretur med IKEA stopp og venneovernatting på meg...;O(. Ha ei fin helg, klem
    PS: du må fjerne robotsperren på kommentarfeltet ditt, flere bloggere har stille prostest og kommenterer ikke fordi den nye sperren er umulig å lese..

    SvarSlett