tirsdag 1. november 2016

Så er det jammen snart jul igjen.......


.... og det er tid for julemesser!!
For min del startet det nå i helga på Husflidsmessa på Inderøya.


Bilen ble pakka på fredag kveld og sønn 3 ble hanket inn som sherpa og håndlanger og snekker...
Mange utstillere, massevis av flotte produkter og etterhvert mange mennesker som kom og gjorde at jeg når helga var over, så var jeg kjempefornøyd....

 

 

En del av det dere ser her ble solgt, men det er fremdeles nok igjen til dere også. Tenk så enkelt og raskt og ikke minst rimelig dere kan bli ferdig med julegavene nå..... her finnes det ting for foreldre og barn, tanter og onkler, besteforelder og søskenbarn, naboer og venne og kolleger.....prisene ligger fra 65-150 kr.

På toppen av godt salg, så var jeg jo så himla heldig å vinnehovedgevinsten i lotteriet!!

Et underholdningsinnslag på lørdag var en Paintjam med Vegard Bakke Larsen. Resultatet er et maleri med målene 1,5m x 1,5m og motivet er Skarnsundet... Et fantastisk flott bilde som jeg vant, og jeg har jo vegger som er store nok til å huse et slikt bilde....

Neste helg blir det Sparbudag, KaKa's jentekveld er fredag den 18,november og Julemarkedet på Berg gård her på Kirknesvågen 3. desember. Det er liksom førjulstida mi nå framover. Håper virkelig du også kommer......

Men jeg skal jo avgårde på tur igjen også en gang oppi dette. Supervenninne Marit og jeg drar til Krakow den 26. novemer og noen dager framover... God mat og drikke, mye latter og skravling, massasje og shopping...... gleder meg bare såååå mye!!!!

Skal også forsøke å oppdatere epla-butikken også.... etter hvert....

Så får dere ha en fin dag så lenge.... helt til neste gang!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar