mandag 18. mars 2013

Snart påske!!!!

Forrige uke var ei travel uke, ble godt kjent med noen flyplasser og hotellrom... Det var tre forskjellige arrangement som sto på timeplanen, alle tre i jobbsammenheng.

Mandag startet med flytur til Kristiansund og et veldig interessant møte der.

 Før møtet rakk jeg å stikke innom en garnbutikk nede ved kaia... Her var det noen herlig nøster med miniAlpakka som det stod skrevet mitt navn på, og for noen farger.... naturhvit, blek rosa, et par forskjellige nyanser i lilla og det samme i brun. Tilslutt noen nøster i petrolblå/grønn. Bare så synd at jeg må bremse litt med strikkinga enda, men det gjør jo godt bare å se på nøstene også tenker jeg da...Det ble tid til en caffe latte og en croissante etter det utmattende garnkjøpet...

Mandag kveld satte jeg ny norsk rekord i flyplassprint! landet på Værnes ved Widerøeteminalen 3 min før SAS-flyet til Bodø skulle gå helt på andre enden av terminalen. Hadde selvfølgelig sete på bakerste rad, så da ei dame til og jeg måtte tråle gjennom hele flyet. Vi var i lufta nesten før vi fikk satt oss. Hadde ikke hvilepuls før jeg landet i Bodø jeg.... og ble møtt av svigerinne. Jeg skulle være hos henne og bror fram til onsdag.

Tirsdag morgen kom med det flotteste påskevær, så jeg og bror skippet alle planlagte gjøremål og kjørte til byen. Der måtte jeg selvfølgelig innom Lappedilla...... forlot stedet med en pose, hvilken bombe!! Etterpå gikk bror og jeg ut på moloen..... snakk om værdag sier jeg bare..


Det var litt kaldt og det blåste litt, men
det gjør da vel ingenting når vi har gode klær...

Masse flotte båter lå i småbåthavna men ikke så mange mennesker..... må vel bli litt lenger ut på året før det blir aktuelt...







Hmmm..... hvem var det som sendte ei melding nå .....

Eller er det forberedelser til et
nytt bilde kanskje...

Etter at vi var ferdige i byen, dro vi avgårde og kjøpte oss lunsj.

Deretter var det noen som måtte på jobb (ikke meg nei)...


Jeg fikk litt tid til å slappe av og slange meg litt på sofaen før svigerinne, nevø og niese kom hjem fra jobb og skole. Tid for middag og skravling og rett og slett avkobling. Kjempekoselig var det!!

Ikke vanskelig å slappe av koble ut hodet med
en slik utsikt fra sofaen og stuevinduet...











Onsdag var det tid for nok et veldig interessant prosjektmøte. Må si jeg er veldig glad for at jeg har fått mulighet til å være med i det prosjektet. Krevende ja, men sååå interessant da!!

Etter møtet var det på nytt ut og fly, nå med kurs for Bergen. Ikke mindre krevende og interessant det som skulle skje der på torsdag og fredag..



Bergen er jo også en by som har mye å by på.....




.... fra trange smug til Fløibanen......






... til bryggen...      Alt dette som jeg har fått være med på den siste uka, er ganske krevende. Det å skulle delta i forskjellige møter , stille foreberedt, ha noen meninger som helst skal være både relevante og gode i forhold til løsning av forskjellige utfordringer... Må si jeg er heldig som har fått denne muligheten...

Imorgen blir det avgårde igjen 3 dager i Osloområdet.. Ser fram til det og gleder meg...

Med dette tempoet på jobben, så blir det lite tid igjen for håndarbeid... og det er jo nesten på det viset at det er bra, for jeg kjenner at jeg er rimelig utålmodig når jeg skal være forsiktig med det så lenge skulderen krangler... begynner å bli dreven på det der med å skrive på PC-en med bare venstre hånd også.... det tar bare så lang tid....er mye bedre nå så dette går nok vegen, får betalt for å være tålmodig tror jeg.....

.... men litt har jeg vært på syrommet....en brødkurv...






.... noen tøffe brannmenn-toalettmapper....





....og noen toalettmapper med



biler på for de minste...
....en tacolefsevarmer...... passer akkurat til tacolefsene og holder dem varme under hele måltidet...

de mappene med biler på var ferdige rundt juletider men jeg hadde ikke tatt bilder av dem før....

ingen innlegg (i hvert fall svært få) uten et bilde av husets 4-bente venn...

Så tror jeg det får være for denne gang...
Håper du får ei fin uke, for ikke å snakke om ei flott påske så treffes vi ved neste  innlegg....
Ha det bra så lenge!!!

(noe skjer med plassering av bilder og tekst fra jeg skriver innlegget til det blir lagt ut, vet ikke helt hva men det blir litt rart...)










1 kommentar:

  1. Ja dette så ut som en travel uke, mye på en gang.
    Takk for titten av fine bilder.
    Fin dag til deg :-)

    SvarSlett